2020. május 21., csütörtök

Irodalom

Kedves Gyerekek!
Tudom, már hiányoltátok ezt a bejegyzést, ezért leírom:
ma azért nincs irodalom lecke (illetve mégis van), hogy minél több időd maradjon jól megírni a nyelvtan TZ-!
Irodalomból azt kérem, MINDENKI kérje el a BOOKR-suli kódját, mert kedden osztályozni fogom a statisztika alapján!
Melinda néni

Nyelvtan-TZ


Kedves Gyerekek!
A kommunikáció témakörének témazárója következik!
Feladat:
A tankönyv 14-31. oldal+ véleménynyilvánítás tananyag alapján készítsd el TE az osztálytársaid számára a mai témazáró feladatlapot! 
Követelményei:
-          4-5 kérdés+ válasz
-          tankönyvi, munkafüzeti feladatokat nem írhatod, teljesen különbözni kell tőlük
-          tartalmazza a tankönyvi fejezet tananyagát, de csak azt (GOOGLE-forrás itt nem használ)
-          a megoldást bármilyen formátumban elkészítheted
o   kézírás+fotó-ebben az esetben amennyiben a fotó nem olvasható, 0% lesz
o   word
o   redmenta
o   bármi más
 Határidő: május 21. 20 óra
Beadás módja: e-mailben: gondameli5@gmail.com
Tehát így kérem a beadandódat elkészíteni:
TÉMAZÁRÓ DOLGOZAT-KOMMUNIKÁCIÓ
1. feladat

 Megoldás:


2. feladat

  Megoldás:                                                   


3. feladat

 Megoldás:


4. feladat

 Megoldás:


5. feladat

  Megoldás:
Jó munkát!
Melinda néni

Német normál

Kedves gyerekek!

Gyakoroljátok a tk. 103. oldal zöld mezős szövegének olvasását, fordítását!

Az előző órán megtalált kifejezéseket most mondatokba kell beilleszteni.

 Mf. 67./15.

Figyeljetek arra, amit már korábban ezeknek a kifejezéseknek a ragozásáról tanultunk: először a ragozott ige következik, utána a főnév. Mutatok erre példát is!

Pl. Karten spielen: ich spiele Karten,
                               du spielst Karten...

einen Ausflug machen: ich mache einen Ausflug
                                        du machst einen Ausflug
                                       er/sie/es macht einen Ausflug...

Ez a kifejezés az első mondatban példaként szerepel. Folytassátok a mondatok kiegészítését!
Egy kifejezés egyik mondatba sem illik. Melyik? Írjátok a feladat végén lévő pontozott vonalra!
 

Kérem az elkészített feladatot a szokott módon bemutatni!

Határidő: május 25.

Természetismeret 05.21.

Sziasztok!
 Olvassátok el a tk. 189. oldalán lévő szöveget és jegyzeteljétek is ki!
Megtudhatjátok, hogy miért fontos a két vállon hordott táskahasználat, a pad vagy asztal melletti helyes testtartás, és milyen mozgások segítenek a csontjaitok és izmaitok egészséges fejlődésében.
Töltsétek ki a mf. 83.o./3. feladatot!

Testnevelés 05.21.

KEDVES SZÜLŐK ! KEDVES GYEREKEK!


A csütörtöki online órára labdás ügyességi feladatokat kerestem nektek.Gyorsaságot, ügyességet fejleszt, a családból bárki végre tudja hajtani a kisebbektől  a felnőttekig.

Egy kis kedvcsinálónak tekintsétek meg az Győri Audi Eto KC kézilabdázóinak otthoni edzését, erősítő jellegű feladatokkal.  


A kisvideó után jöhet az óra !
Bármennyire is egyszerűek a gyakorlatok , mozgassuk át izmainkat, ízületeinket, végezzük el az alapos bemelegítést. 



Mos már jöhet az online tesióra. Kattints a feliratra, indulhat az edzés ! 



Az edzések végén, testnevelés óra végén mindig végezzünk levezető jellegű feladatokat. 

Forrás:larafitness.blog.hu
Egészségetekre ! 
További szép csütörtöki napot kívánok  !! 

Boros Pál

Emelt német

Hallo!

Megismerkedtetek a járművekkel.
Gyakoroljátok a nyelvbirodalomban!

https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/german/sect32/index.htm

Ha ezen a linken nem indul, írjátok be szokásosan a nyelvbirodalmat, online ny.gyakorlás, kapus fiú

32. feladatsor

Angol N

Good morning!

Mai feladat:
  • MF 3/5, 6 
  • TV: M5 - 11:30 (Szólalj meg - angolul) - Nézd, ha tudod!
Erre a linkre tölthetitek a fájlokat.

A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.

Goodbye! Have a nice weekend.
Tóthné VK

rajz pályázat

Kedves Gyerekek! Rajzpályázati felhívást szeretnék megosztani Veletek. Akinek van kedve ajánlom figyelmébe! Pályázati kiírás: link:  pályáza...