2020. április 17., péntek

Angol Emelt 04.17.

Kedves Gyerekek!

A mai téma: Past Simple - Questions= Egyszerű múlt idő- kérdések


A tegnapi olvasmány kérdéseiből és válaszaiból készítettem egy feladatsort.

A feladatokat a következő linken találjátok:

https://quizlet.com/join/bVj2V2UmJ

1. Lépjetek be a linkkel és hozzatok létre magatoknak egy profilt.
(Azzal a google fiókkal is be tudtok jelentkezni, amiről külditek nekem az e-mailben a képeket.)

- Azt szeretném kérni, hogy olyan néven jelentkezzetek be, hogy fel tudjalak ismerni Benneteket!
Az én nevem pl.: szepesine_eniko

2. Csatlakozzatok a Tiszaföldvári Kossuth Lajos Általános Iskola, 6. Angol Emelt csoportjához.

3. Csináljátok meg a Project 2 4th Ed. 3D Mut's Holiday feladathoz tartozó összes feladatot, akár többször is. A lényeg, hogy megtanuljátok a kérdéseket és válaszokat.

4. Fényképezzétek le az egyik elkészített feladatot és küldjétek el nekem 2020.04.17. 19:00-ig az e-mail címemre! A kép mellé írjátok le 1-től 5-ig, hogy mennyire volt hasznos a feladat ( 1= egyáltalán nem, 5= nagyon hasznos volt).
FONTOS: ha nem tudsz bejelentkezni, akkor is  küldj e-mailt nekem és írd meg mi volt a probléma, ami miatt nem tudtál csatlakozni a csoporthoz és megcsinálni a feladatokat.

Köszönöm szépen!

Jó munkát!

Enikő néni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

rajz pályázat

Kedves Gyerekek! Rajzpályázati felhívást szeretnék megosztani Veletek. Akinek van kedve ajánlom figyelmébe! Pályázati kiírás: link:  pályáza...