2020. április 8., szerda

rajz emlékeztető 04.08.

Kedves Gyerekek!

A múlt héten kiadott feladat megoldására jelenleg még 2 fő küldött el képet. Nekik nincs most teendőjük rajzból! 👍

Visszakeresni a blogotokban van lehetőség. A blogotok jobb oldalán, kicsit legördítve megtalálod az összes címkét s közöttük a rajzot is. Ha rákattintasz előhozza az összes rajz bejegyzést.

Határidő: 2020.04.17.
Téma: csendélet
Értékelési szempontok:

  • kompozíció elhelyezése
  • kitöltés minősége
E-mail amire várom a képeket: zsuzsitanitoneni0323@gmail.com

Nagyon fontos!!! az e-mail címnél nagyon jól ellenőrizd le, hogy minden betű és szám stimmel azzal amit én megadtam! Nem téveszthetsz egy betűt vagy egy számot sem!! Mert ha nem jól írsz be akár egy betűt nem nekem fog jönni a levél, hanem valaki másnak!!!
Ha nem válaszolok 2 napon belül valószínű nem nekem küldted el!! ELLENŐRIZD!!!

Egy jó tanács, ha megfogadod akkor nem lesz dolgod rajzból!
Készítsd el ma, küld el e-mailben s már is szabad a szüneted! De azért ne feledd, már a múlthéten kiadtam a feladatot! 


Áldott Húsvétot Kívánok Mindenkinek!

Easter Drawing Free Vector

2 megjegyzés:

  1. látam a ki írást és kellemes húsvéti ünnepeket kivánok!
    Szendrei Léna 💟🐰🐰🐰🐇🐇👯👯 további szép napot kivánok 💞🐣👯👏📚📔📒 csinálom a rajzot

    VálaszTörlés

rajz pályázat

Kedves Gyerekek! Rajzpályázati felhívást szeretnék megosztani Veletek. Akinek van kedve ajánlom figyelmébe! Pályázati kiírás: link:  pályáza...